دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ به همراه متن موزیک با کیفیت از آهنگ شاد ایرانی لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود کنید

دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ به همراه متن موزیک با کیفیت از آهنگ شاد ایرانی لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود کنید

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام ملکا

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام ملکا
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی
Mohsen Chavoshi – Maleka
متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام ملکا
ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی
نروم جز به همان ره که توام راه نمایی
همه درگاه تو جویم همه از فضل تو پویم
همه توحید تو گویم که به توحید سزایی
همه عزی و جلالی همه علمی و یقینی
همه نوری و سروری همه جودی و جزایی
همه غیبی تو بدانی همه عیبی تو بپوشی
همه بیشی تو بکاهی همه کمی تو فزایی
نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی
نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی
تو زن و جفت نداری تو خور و خفت نداری
احد بی زن و جفتی ملک کامروایی
بری از خوردن و خفتن بری از شرک و شبیهی
بری از صورت و رنگی بری از عیب و خطایی
نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی
نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی
نبد این خلق و تو بودی نبود خلق و تو باشی
نه بجنبی نه بگردی نه بکاهی نه فزایی
همه عزی و جلالی همه علمی و یقینی
همه نوری و سروری همه جودی و جزایی
نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی
نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی

دانلود آهنگ هوروش بند به نام آهای

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام آهای
دانلود آهنگ جدید هوروش بند
Hoorosh Band – Ahay
متن آهنگ جدید هوروش بند به نام آهای
آهای اگه منو بخوای اگه پاشی بیای قدمت رو چشه
هی بیا بریم تا تهش نمیذارم که اشک بشینه تو چشت
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار
از خیابونا تو این دیوونه رو جمعش بکن نیستی کلی غصه دارم تو بیا کمش بکن
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار
از خیابونا تو این دیوونه رو جمعش بکن نیستی کلی غصه دارم تو بیا کمش بکن
برو بگو به همه بگو که من دوست دارم امشب دور همن همه عاشقا من و تورو کم دارن
آره بخوای نخوای مال خود منی هرجا که بخوای بری دل منه دنبالت
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار
از خیابونا تو این دیوونه رو جمعش بکن نیستی کلی غصه دارم تو بیا کمش بکن
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار
از خیابونا تو این دیوونه رو جمعش بکن نیستی کلی غصه دارم تو بیا کمش بکن

دانلود آهنگ امین حبیبی به نام تا همیشه

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی بنام تا همیشه
دانلود آهنگ امین حبیبی
Download New Music Amin Habibi – Ta Hamishe
متن آهنگ جدید تا همیشه امین حبیبی
قبل از تو این نبودم من اینچنین نبودم اینگونه عاشقانه عاشق ترین نبودم
قبل از تو من که بودم تنها و یکه بودم سرگرم زندگی و دنیا و سکه بودم
دیدم تورا شدم دیوانه شدم چو شمع و تو پروانه آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه …
شدم شبیه یک ویرانه افتاده گوشه ی میخانه اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه  …
با من چه حرده ای تو چه کرده ای که بی تو عمرم گذشت و اما هنوزم با منی تو
جانم بع لب رسیده آه دلم دیگر بریده عشق تو این دلم را به خاک و خون کشیده
دیدم تورا شدم دیوانه شدم چو شمع و تو پروانه آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه …
شدم شبیه یک ویرانه افتاده گوشه ی میخانه اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه  …

دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام حس عجیب

 دانلود آهنگ جدید ماکان باند بنام حس عجیب با بالاترین کیفیت
Download New Music Macan Band – Hesse Ajib
دانلود آهنگ ماکان باند

ترانه و موزیک : ماکان باند , تنظیم: امیر میلاد نیکزاد
متن آهنگ جدید ماکان باند بنام حس عجیب :
رو به روم ایستادی و من خیره تو چشمای تو اون چشمای تو همه دنیامه و
بگیریشون ازم دیدی یهو دیوونه شد عاشقت دیوونه شد
کجا بگردم دنبالشو کجا بگردم دنبال این آرامشو
حس عجیبه تو خنده هات بهم میریزتم صدات
کجا بگردم دنبالشو کجا بگردم دنبال این آرامشو
حس عجیبه تو خنده هات بهم میریزتم صدات
کجا بگردم دنبالشو کجا بگردم دنبال این آرامشو
حس عجیبه تو خنده هات بهم میریزتم صدات
کجا بگردم دنبالشو کجا بگردم دنبال این آرامشو
حس عجیبه تو خنده هات بهم میریزتم صدات